Luty, 2015

 

Klucz do twojej mocy

2623-400-ico-wu.jpg

Tajemnica Twojej mocy Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o swoją wagę. Wyszło na jaw, że nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja spadaniu poziomu testosteronu we krwi. I odwrotnie – obniżenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podniesienie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których funkcja polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, na przykład… testosteronu. Długie lub częste głodówki bądź totalne erekcja wykluczenie wszelkiego typu tłuszczów z diety, mimo małejRead More


Łatwe? To do dzieła, a raczej do łóżka!

Apetyt na seks zależy w zasadzie od naszego nastawienia – jeżeli mamy motywację do wykonania zbliżenia, zapewnia nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to ważne nie tylko dla kobiet!), cenieni przez partnerkę a sama działalność seksualna jest identyczna z naszymi upodobaniami, najprawdopodobniej nic nie będzie przeszkodą aby czerpać z niej jak największą satysfakcję. Jednakże instynkt seksualny, choć jest sprawą ducha, zależy jest też od możliwości organizmu. erekcja Dlatego poza zadbaniem o właściwą oprawę zbliżenia, wskazane jest przygotować zawczasu swoje ciało, żeby sprostało wyzwaniom, jakie chcemy przed nimRead More


Pięć wariantów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

3107-7522-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia są świetne dla zdrowia. Ale czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają także czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój seksualny potencjał, sprawność i wigor. Zapoznaj się z 5 rodzajami ćwiczeń, które najlepiej ulepszą twoje łóżkowe zdolności! Dźwiganie ciężarów Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą ulepszyć jakość swojego seksu. Ten rodzaj treningów stymuluje wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego,Read More