Pięć wariantów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia są świetne dla zdrowia. Ale czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają także czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój seksualny potencjał, sprawność i wigor. Zapoznaj się z 5 rodzajami ćwiczeń, które najlepiej ulepszą twoje łóżkowe zdolności!
Dźwiganie ciężarów
Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą ulepszyć jakość swojego seksu. Ten rodzaj treningów stymuluje wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu wzrasta, gdy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. tania kamagra

Aby poprawić jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czerpać większą satysfakcję z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – dużo z tych mięśni pracuje podczas stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane również dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku oraz upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają sprawność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj potencja



« (Previous News)



Comments are Closed